THE TWILIGHT SAGA: BREAKING DAWN - PART 1 - "Relive" TV Spot

30 Temmuz 2010 Cuma

Eclipse Oyuncuları Neyi Saklamak İstiyor ?

30 Haziranda seyircisiyle kucaklaşan ve hala vizyonda olan, Tutulma filminin gönlümüze taht kuran sempatik oyuncuları, bakalım hatıra olarak neyi saklamak istiyorlarmış..

Robert Pattinson: “Setle ilgili her şeyi saklıyorum. Edward’ın bütün eşyalarını çaldım.”

Kellan Lutz: “Emmet’in cipi! O arabayı ilk filmin çekimlerinden beri istiyorum. Hep söylüyorum ama hiçbir şey olmuyor. Hala bekliyorum!”

Xavier Samuel: “Vampirlerin kıyafetleri olabilir, mesela Riley’in ceketi.Koşarken biraz parlıyor, fakat iyi gözüküyor. Bu ceketlerle koşmanızı tavsiye ediyorum.

Tinsel Korey: Setteki herkesle olan ilişkimi. Biz gerçek bir aile gibiyiz. Bizim ilişkimiz çok özel.

Taylor Lautner: “Karakterim hep kot şortlar giydi, o yüzden onları almam lazım. Bu benim tek seçeneğim.”

Elizabeth Reaser: “Orjinal Esme bilekliğimi. Mağazalarda taklitlerini gördüm ama ben film çekimleri boyunca taktığım bilekliği istiyorum. O benim.”

Peter Facinelli: “Carlisle’nın yüzüğü! Üzerinde bütün ailenin sembolü olan Cullen arması var. Onu eve götürüp çekmecede yada başka bir yerde saklamak istiyorum. Bir keresinde onu parmağımdan çıkaramamıştım, o yüzden eve onunla gittim.

Julia Jones: “Leah’ın kıyafetlerini.”

Alex Meraz: “Giydiğim bütün şortları! Her filmde aynı şortu giyiyoruz ama her film için daha da büyümem lazım, o yüzden sortlar dar geliyor. Serinin sonunda parçalanacak. Hey, onu satabilirim.”

Sarah Clarke: “Eclipse’de karakterim bir kovboy şapkası takıyordu ve onu saklamama izin verdiler. Şimdi film bitti, onu eskisi kadar çok takamayacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

New Moon...

Twilight Dünya basınında ses getirmeye devam ediyor son olarak Entertainment Weekly'nin Haftalık Hit Listesinde 1. ve 3. sırada Twilight var