THE TWILIGHT SAGA: BREAKING DAWN - PART 1 - "Relive" TV Spot

30 Temmuz 2010 Cuma

Vampires Suck (Biri Beni Isırdı) Filminin Tamamını İzle

Alacakaranlık serisiyle bir nevi dalga geçen bir filmin önümüzdeki günlerde ( ki bu 18 Ağustos oluyor) vizyona gireceğiniz sizlere duyurmuştum. Bazılarınız dalga gectikleri için sevmeye bilirsiniz.

Biri Beni Isırdı

Ve işte bahsettiğim Vampire Suck (Biri Beni Isırdı) filminin tamamı sanal aleme düşmüş vaziyette.. Film her ne kadar bazı Twilight hayranlarını sinirlendirmiş olsa da, bazıları bu filmi eğlenceli bulup, filme gitmeyi düşünüyor. İnternete düşen bu filmi de izlemek isteyenler vardır muhakkak aranızda. Alt yazılı olarak izlemek için buraya tıklamanız yeterli.. İyi seyirler..

Vampires Suck – Biri Beni Isırdı Filmi Full İzle

Yapım:2010 ~ ABD
Tür:Fantastik, Gençlik, Komedi
Yönetmen:Jason Friedberg, Aaron Seltzer
Senaryo:Jason Friedberg, Aaron Seltzer
Yapımcı:Peter Safran, Will Greenfield, Jennifer Booth, Jerry P. Jacobs
Görüntü Yönetmeni:Shawn Maurer
Müzik:Orest Sushko
Gösterim Tarihi: 26 Kasım 2010 (Türkiye)
Konusu: Becca iki kişi arasında kararsızlık içerisindedir. Biri soluk benzli karamsar çocuk diğeri gay ve sevimliliğiyle ona kardeşini hatırlatan çocuktur.Karar vermek için bir yemek daveti verir bu aile yemeği olaysız sağ sağlim atlatılmalıdır.Ama hiç bişey Beccanın düşündüğü gibi olmayacaktır.

Fragman :


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

New Moon...

Twilight Dünya basınında ses getirmeye devam ediyor son olarak Entertainment Weekly'nin Haftalık Hit Listesinde 1. ve 3. sırada Twilight var